Πολιτική Επιστροφών-Ακυρώσεων

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

1.       Ακύρωση οποιασδήποτε παραγγελίας, με επιστροφή εξ’ ολοκλήρου του ποσού που έχει καταβληθεί στην εταιρία, με οποιοδήποτε τρόπο πληρωμής, μπορεί να πραγματοποιηθεί από την στιγμή της παραγγελίας έως την επόμενη εργάσιμη μέρα στις  10:00 το πρωί εφόσον ενημερωθεί η εταιρία εγγράφως (mail, fax).


2.      Οι ακυρώσεις που γίνονται μετά την ώρα που αναφέρεται στη παραπάνω παράγραφο ένα  δεν γίνονται δεκτές και δεν επιστρέφεται το ποσό που έχει καταβληθεί στην εταιρία με οποιοδήποτε τρόπο πληρωμής.


 ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ


1.       Τα προϊόντα που δίνονται παραγγελία σύμφωνα με τις ειδικές απαιτήσεις του πελάτη, δεν επιστέφονται παρά μόνο εάν υπάρχει ελάττωμα από κατασκευής  και όχι από κακή μεταφορά, χρήση, συναρμολόγηση ή τοποθέτηση.


2.       Το προϊόντα στα οποία αναφέρεται η παραπάνω παράγραφος ένα ( 1 ) είναι : Στρώματα όλων των τύπων, Έπιπλα ξύλινα, Έπιπλα μεταλλικά, Έπιπλα επενδυμένα με ύφασμα, Ορθοπεδικά τελάρα (Σομμιέ), Τάβλες κρεβατιών, Κρεβάτια φροντίδας, Μηχανισμοί κρεβατιών, Επιστρώματα, Προστατευτικά καλύμματα.


3.       Οι ειδικές απαιτήσεις στη κατασκευή των προϊόντων που αναφέρεται η παράγραφος ένα (1) είναι: Επιλογή διαστάσεων (μήκος, πλάτος, ύψος), Επιλογή υφασμάτων, Επιλογή χρωμάτων (ξύλου, μετάλλου, υφασμάτων), επιλογή υλικού όπου αυτό είναι εφικτό (μασίφ ξυλεία, μελαμίνη, MDF, μετάλλου, υλικών στρωμάτων).


4.       Τα μαξιλάρια δεν επιστρέφονται λόγο υγιεινής.


5.       Τα προϊόντα που δεν εμπίπτουν στις παραπάνω παραγράφους εξαιρέσεων επιστροφών ή έχουν ελάττωμα από κατασκευής, μπορούν να επιστραφούν στην εταιρία εντός 15 ημερολογιακών ημερών κατόπιν ενημέρωσης και συγκατάθεσης της εταιρίας. Η ενημέρωση μπορεί να γίνει τηλεφωνικά, με e-mail, μεfax ή να συμπληρωθεί η ειδική φόρμα στο πεδίο ‘’ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ’’ στο τέλος της ιστοσελίδας.


6.       Τα χρήματα που προκύπτουν από την επιστροφή κάποιου προϊόντος πιστώνονται στον λογαριασμό του πελάτη τα οποία μπορεί να τα χρησιμοποιήσει σε μελλοντικές αγορές και δεν επιστρέφονται.


7.       Τα χρήματα που προκύπτουν από την επιστροφή κάποιου ελαττωματικού προϊόντος, επιστρέφονται κατόπιν επικοινωνίας και συγκατάθεσης με την εταιρία.


8.       Το κόστος των  μεταφορικών που προκύπτει από την επιστροφή ενός προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη.


9.       Το κόστος των  μεταφορικών που προκύπτει από την επιστροφή ενός ελαττωματικού προϊόντος επιβαρύνουν την εταιρία.